Kehalusan & Kelembutan~~

| |

Hurm.. tajuk entri ni erti bg nama aku.. tp pd yg kebykkan knal aku sure akan ckp, aku xmcm mksd nama aku.. nk thu sbb apa? aku ni suara kasar, suka ckp kuat, pastu ckp mcm aku ja yg btol.. adeh~~~ tp sbnrnya dlm hati aku penuh dgn gula2 kapas yg lembut dan halus.. aku x pasti knapa, myb sbb da sket2 unsur genetik kot sbb tu luaran aku x menggmbrkn mksd nama aku..haish.. aku pun xpasti bila aku nk jd lbh lembut dan halus ni.. garang aja, pastu ckp kuat bkn main..if org tua dgr or tgk mesti kata aku x sopan..haish.. alamatnya lmbt lg la nk jumpa org yg btol2 bleh trima aku seadanya.. kekdg aku terasa gak, adeh, sakitnya hati ni bila aku wat perangai aku tu..tp ssh mau elak lor..minta maaf la yer jika ada sesiapa yg pnh sku ckp kuat2, mcm org dok jauh sebatu.. xsengaja.. huhuhu...

tolong la Liyana, please control yourself.. lgpun awak tu perempuan..haish.. *pesanan utk diri sendiri*...

0 comments:

.