New Job as Assistant Manager utk "Rombongan Cik Kiah ke NZ"

| |

Semlm time tgh dok uruskan jadual trip ke NZ dgn kwn aku, Mina a.k.a ketua rombongan, terasa mcm tgh wat assignment lesson plan plak..hahahaha...kna ada details yg lengkap dgn time, explanation, date, events.. mmg lengkap la, pasni boleh buka travel agensi, bg2 nsht, kirakn budget, urus keta, backpakers..haish..mmg penat jugak la merancang ni, ptt la if pg travel agensi kna byr cost service mahal..

Hopefully apa yg km rncg ni berjalan dgn baik.. elok2..dok tulis entri ni smlm (heee~~hari smbg sbb smlm pas skype dgn family aku, aku solat isya' then tdo trus).. Mama ada gtau yg dy dgr dlm berita psl asap volcano kt NZ yg membuatkan ada syarikat penerbangan cancel flight dyorg.. nk bc lbh lanjut klik link kt sblh ---> Chile volcano sparks landslide threat Thousands of airline passengers in Australia and New Zealand affected by ash cloud panjang ha nama beritanya.. jd tkt pun ada jugak..tp InsyaAllah, if niat baik, mohon pada Yg Esa diberi peluang utk pergi ke sana dgn selamat.. Niat aku dr awal, mmg sgt2 nk pg tgk betapa indah dan bersihnya ciptaan Illahi sbb rmai org ckp NZ sesuai utk bercuti.. dlm masa yg sama, aku teringin nk merakamkn memori2 manis aku dgn kwn2 pg berjln2, sbb nnt smua tggl kenangan ja..huhu..

Ya Allah, Engkau berkatilah niat luhur aku ini, agar aku diberi peluang utk melihat keindahan ciptaan-Mu di negara org..Amiin..

0 comments:

.