Luahan mlm seorg insan..

| |

Myb org x tahu apa yg kita rs dan xsmua bnda kita perlu bgtau org.. Aku cma nk bgtau yg skrg aku sgt2 bahagia dgn family aku, dan meneruskan kehdpn aku mcm biasa setlh aku kembali ke alam "single" bak kata remaja skrg..aku pun consider remaja la gak..xckp umur lg utk jd dewasa.. Rmai org tegur aku spy jgn ckp aku xkn kahwin dlm masa yg terdkt ni sbb mana tau tetiba balik ni ada jodoh...tp percaya la, selagi aku sdr dimana aku berdiri dan dimana aku berada, aku dpt rskn apa yg bakal berlaku..sesgghnya aku mmg terlalu ingin utk lbh rpt dgn family, aku sgt2 takut kehlgn mereka dlm ms terdkt ni sbb aku br ja nk recover dr mslh jiwa dan hati~~ Ya Allah, andai ini petunjuk yg Kau berikan kpd aku, aku terima seadanya dan sentiasa berusaha utk terus mencari redha-Mu..

0 comments:

.