Oh, hati..bersabarlah..

| |

Pernah x korg dgr satu lagu ni then korg rs dlm hati korg, sayu, syahdu, gembira, and slalu ckp alangkah bestnya if korg yg dimaksudkan tu..ntah la ssh nk gmbrkan, tp setiap kali aku dgr satu lagu ni aku mesti rs mcm ada kekosongan dlm hati ni..rs nk buang jauh2 ja perasan tu sbb xsggup aku menggadaikan perasaan diri ni utk sesuatu yg xpasti.. Oh, hati bersabarlah..pasti ada sbb kenapa aku yg di pilih utk lalui smua ni..aku cuba utk terus mendekatkan diri aku dgn Sang Pencipta sbb aku percaya tnpa Dia maka tiadalah rs cinta, kasih, sayang, marah, benci dan sebagainya..anugerah utk mencintai serta dicintai itu merupakan anugerah dr Allah S.W.T. andai aku mendustai perasaan2 itu dgn hawa nafsu yg jahat maka aku akan hilang ditenggelami dgn pelbagai mslh dan kesshan kerna smuanya berpunca dr aku..aku yg gagal memimpin diri ini, aku yg gagal menjd khalifah utk diri sendiri..tp mmg aku manusia biasa yg kdg kala terlalu rndu utk merasa disygi..aku terlalu bertuah mempunyai keluarga yg sentiasa ada wlau mcm mana teruk keadaan aku..aku bersyukur sbb ujian yg berat Allah kurniakan ini buatkan aku rs makin kuat dan sentiasa percaya bhw Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk setiap makhluk-Nya.. Allah S.W.T sentiasa sygkan umat-Nya..Dia terlalu merindui kita semua.. Ya Allah, aku mohon agar aku sentiasa diberi sinar dr-Mu utk aku meneruskan jln ke arah yg diredhai oleh-Mu..

p/s: coretan mlm dr manusia biasa..

0 comments:

.