Alhamdulillah =)

| |

Alhamdulillah segala puji dan syukur milik Allah yg Esa, sbg hamba akan aku sentiasa panjatkan segala puji dan rasa syukur aku kpd-Nya kerana Dia pemberi segala nikmat serta ujian di ats muka bumi ini.. Aku bersyukur sgt sbb akhirnya mama selamat jalani pembedahan pg td time Malaysia.. Lega serta lapang sedikit rs sesak di dada ni, dh xpyh runsing sgt..bleh la aku cuba fokus kembali utk melalui mggu pertama sesi pembelajaran aku, spy aku dpt ssn dgn lbh tertib lg ms serta jadual aku utk mggu2 seterusnya.. Ini sbb aku belajar smbl wat part-time job..so aku xmau abaikan pelajaran sbb ni adalah fokus utama dan sbb utama aku di hntar ke bumi kangaroo ni, xmau aku lupa tujuan sbnr aku ambil peluang yg diberikan ni... Sekali lagi aku nk pnjtkn syukur, Alhamdulillah kpd yg Maha Esa ats segala rezeki serta ujian yg aku lalui disini agar aku jd manusia yg lbh bersyukur dan insyaAllah jauh sekali utk menjd kacang lupakan kulit.. Aku akan sentiasa beringt bhw smuanya dtg dari-Nya, andai aku leka, Allah mampu menarik balik segalanya dlm sekelip mata, smoga aku dijauhkn rs bongkak, riak dan ego yg tggi spy aku sdr dimana aku berpijak..

0 comments:

.